UMIEJĘTNOŚCI: -
Szermierka - doskonale posługuje się dwoma mieczami (najchętniej szable) oraz mieczem obutęcznym, np. kataną.
-
Odporność na wysokie temperatury - z racji na swoje ogniste moce, nie oparzy się i jest też odporny na wysokie temperatury - oczywiście nie jest ognioodporny, ale gdy manipulujesz ogniem, to łatwiej się przed nim chronić.
-
Parzenie herbaty - Wuj tyle razy wbijał mu do głowy informacje o herbacie, że teraz Zuko parzy po prostu bajecznie pyszną herbatkę.
-
Sztuki walki - trenował sztuki walk takie, jak Krav maga oraz Keysi.
-
Dyscyplina - Medytacja i spokój. Ciężko wyprowadzić go z równowagi - acz jak się to uczyni to ogień bucha. Zuko często medytuje, ćwiczy oddech, a także ciało. Każdy dzień jest pełen ćwiczeń.
MOCE: -
Tworzenie ognia - poprzez różne gesty i ruchy, potrafi wytwarzać z siebie ogień - z pięści, ze stóp, z ust. Manipuluje ów ogniem lub wypuszcza go w cel. Musi być skupiony i opanowany oraz kończyć wszystkie ruchy.
Przykłady:
Ognisty pocisk,
Ogniste węże,
Miotacz ognia,
Ognisty oddech.
-
Ognisty krok - kopiąc powietrze stopami, wytwarzając tym samym ogień, który go "odrzuca" niczym rakietę, może "chodzić w powietrzu", jednak zaprzestanie kroku natychmiast kończy się spadaniem. W takich sytuacjach może złagodzić upadek, strumieniem ognia z rąk. Może utrzymać ten ciąg przez 1k4 posty. By znów go użyć musi rzucić 1k6 i tak w kółko.
-
Elektryczne palce - dwoma palcami obu rąk może łapać błyskawice i je przekierować lub nawet stworzyć własną po zebraniu odpowiedniej ilości energii i skupieniu się. To niebezpieczna technika, więc wyprowadzenie go z równowagi może skończyć się tym, że elektryczność miast ujść drugą ręką, przejdzie przez serce i wyjdzie nogą.
-
Taniec Smoka - Po wykonaniu tego specyficznego tańca, przywołuje z Avatara, czerwonego smoka, który może albo być środkiem transportu (na jeden przelot fabularny), bądź wspomóc Zuko w walce itp. - przez 1k4 posty.
SŁABOŚCI / WADY: -
Utrata kontroli - gdy wyprowadzić go z równowagi, traci kontrolę nad ogniem i może nieco "dać popalić" wszystkim wokół;
-
Odruchy obronne - zaskoczenie go, lub nagłe wytrącenie z zamyślenia może się skońćzyć atakiem ognia ze strony Zuko lub innego rodzaju ruchem, który może zrobić osobie krzywdę.
+
Bez wyrazu - nie umie ukazywać na twarzy zbyt wielu pozytywnych emocji, a nawet jeśli to są one trochę dziwne i niepewne. Najczęściej ma twarz po prostu wyzbytą emocji lub znudzoną. Wiele osób uważa wtedy, że mu nie zależy lub jest nieuprzejmy.
+
Towarzyska fajtłapa - w towarzystwie, gdy się z kimś spotyka lub rozmawia ze znajomymi, bądź ma randkę, cokolwiek... zawsze coś zawali. Nagle ma ręce, co wszystko upuszczają, albo się jąka lub nie wie, co robić.
+
Sztywniak - nie ma poczucia humoru i nie rozumie dowcipow, ani sarkazmu itp. Wszystko bierze dosłownie i łatwo może się przez to zirytować lub nieco pogubić.