Płeć: mężczyzna Zawód: listonosz Reputacja i Prestiż: 20 $$ Skaza: brak Przemiana: ludzkie ciało
Budowa: atletyczna, 180 cm Karnacja: ciemna, buszmeńska Oczy: jasnozielone Włosy: srebrno-szare z nutą błękitu, z ciemnymi znaczeniami
Cechy szczególne: długie, szerokie uszy, geometryczne wzory na sierści, półludzkie ciało Dodatkowe Info: tendencja do króliczych odruchów; skórzane lekko zdobione karwasze; rzemykowe owijki na tylnych łapach; pas z kieszonkami na jajka i uchwytami na bumerangi; nie lubi przybierać ludzkiej formy i zwykle tego nie robi
Neutralny
wiz. 26 lat
Bajkopolis
zuchwały
wybuchowy
wierny
Nieraz bywa kąśliwym gburem, pamiętającym wiele urazów, nawet sprzed lat. Sceptycznie nastawiony do nowych znajomości i cudzych pomysłów, lubi stawiać na swoim i mieć rację, nawet jeśli niekoniecznie tak jest. Potrafi łatwo wszcząć kłótnię tylko dlatego, że ktoś mu nie pasuje, nie jest jednak nieczuły czy mściwy. Pomimo dystansu i niechęci nie porzuciłby swoich towarzyszy, jakkolwiek irytujący by oni nie byli. Dobrze natomiast zna swoje możliwości i nie boi się ryzyka.
W bajce Zając jest częścią drużyny, grupy Strażników, którzy stają przed niełatwym zadaniem pokonania Mroku. Pełni rolę wojownika i głosu rozsądku, choć bywa też prowodyrem sporów. Początkowo jest bardzo niechętnie nastawiony do ich nowego towarzysza i podważa jego kompetencje, ale z czasem ich relacja się ociepla z obu stron. Zając pokazuje, że warto odsunąć na bok niesnaski i przezwyciężyć uprzedzenia, by móc wspólnie osiągnąć cel.
Najedź tu kursorem by ujrzeć Atrybuty, Umiejętności/Moce i Słabości postaci
UMIEJĘTNOŚCI: - Sztuki Walki - jest mistrzem Tai Chi, potrafi dobrze panować nad sobą i walczyć bez broni. - Broń Miotana - doskonale radzi sobie w walce bronią miotaną, taką jak granaty, noże czy najczęściej używane przez siebie bumerangi. - Rękodzieło Artystyczne - potrafi pięknie malować na przedmiotach, zwykle są to pisanki. - Zajęcze Zmysły - posiada wyostrzony węch i doskonały słuch, a jego oczy są dobre w wyłapywaniu ruchu.
MOCE: - Tunele - tupiąc dwukrotnie tylną łapą o ziemię (grunt lub parter bez piwnicy pod nim), może stworzyć podziemny tunel prowadzący do wybranego znanego sobie miejsca w Krainie Bajek. Jeśli nie może skupić się na celu podróży, tunel poprowadzi w losowe miejsce spośród znanych. Aby otworzyć tunel, Zając musi poznać dane miejsce na tyle, by móc je sobie wyobrazić, czyli poprzebywać tam dłuższą chwilę (6 postów). [znane miejsca na początek: swój dom, centrum Bajkopolis, centrum Baśniogrodu, centrum Dramotopii, główny budynek poczty] - Zaczarowane Bumerangi - zawsze wracają do ręki Zająca, chyba że coś strąci je w locie, potrafią też powalić trafionego człowieka czy zranić częściowo eteryczną istotę. Używane przez kogoś innego, tracą magiczne właściwości. - Florysta - potrafi pobudzić rośliny do rośnięcia i kwitnienia w przeciągu paru chwil (1-4 postów). Wzrost ponad miarę jest możliwy tylko dla małych roślin, mogą osiągnąć maksymalnie dwa metry. Ponadto z każdego kwiatu Zając potrafi strącić pyłek barwiący na jego kolor. - Kamienni Strażnicy - tupiąc trzykrotnie w ziemię (grunt lub parter bez piwnicy pod nim) przywołuje kamienne golemy (1-3) wielkości człowieka w kształcie jaja z nogami. Każdy posiada trzy twarze na obrotowej głowie, mogące pluć kamieniami we wrogów (tylko jedna naraz). Czas trwania: 1-4 postów. - Strażnik Nadziei - jest w stanie wpłynąć na nastrój i odczucia otaczających go osób (maks. 4) na pewien czas (1-4 posty), wykorzystując swoją moc Strażnika. Ten wpływ może być zarówno pozytywny (pokrzepienie, motywacja), jak i negatywny.
SŁABOŚCI / WADY: - Lęk wysokości - o ile wysokość do metra wywołuje zwykle tylko dyskomfort, tak im wyżej, tym dalej od krawędzi wolałby się znajdować, aż do niemal zupełnego paraliżu, jeśli panika przejmie górę. - Strach przed psami - obecność drapieżnika, szczególnie z rodziny psowatych, jest niezwykle stresująca i może wywołać złość albo panikę, nawet jeśli teoretycznie to Zając ma przewagę. - Zdystansowany - nie jest łatwo go przekonać do swoich racji bez dowodów, ani też zdobyć sympatię, szczególnie dla osób o dziecinnym czy lekkodusznym charakterze. - Brak podejścia do dzieci - choć odgrywa główną rolę w obchodach Wielkanocy i obdarowywania dzieci pisankami, to kompletnie nie umie się nimi zajmować. - Forma Króliczka - zaburzenie wagi bajek jest niebezpieczne dla Zająca. Jeśli nieszczęśliwe zakończenia zdominują opowieści i pozbawią dzieci nadziei, Zając straci swoje moce, za wyjątkiem mocy Strażnika Nadziei, i kurczy się do rozmiarów dużego królika. W ludzkiej formie wygląda wtedy jak czteroletni chłopczyk.
Zając Wielkanocny
Zając Wielkanocny
Wiek : wiekowy [wizualnie 26]
Detale : 180 cm, długie, szerokie uszy, geometryczne wzory na sierści, półludzkie ciało
Sob Mar 16, 2024 12:15 pm
Podbijam do sprawdzenia!
Zając Wielkanocny
Hauru
Wiek : 27 lat
Detale : Przefarbowany na blond. Kolczyki w uszach.
Nie Mar 17, 2024 12:50 pm
Karta zaakceptowana. Brak zastrzeżeń. Wręcz powiem, że bardzo mi się podoba tak odpowiedzialnie stworzona Karta, opisane trwanie mocy itp. Perełka, którą miło się sprawdza <3
Prosimy o uzupełnienie swojejKartoteki, zamieszczając w niej: